KOI-PARADISE Verzending

Wilt u uw bestelde producten snel ontvangen? Dan bent u bij KOI-PARADISE aan het juiste adres. Wij verzenden uw bestellingen van maandag tot en met vrijdag dagelijks. Bestellingen die vóór 12:00 uur binnenkomen, worden nog dezelfde dag verzonden. In Nederland bedragen de verzendkosten slechts €6,50 en vanaf een bestelwaarde van €100 leveren wij gratis.

Verzendvoorwaarden

De levering vindt plaats binnen Duitsland, België, Luxemburg, Nederland en Oostenrijk. Hel-X filtermedia en goederen die per vrachtvervoer geleverd worden, kunnen om logistieke redenen momenteel alleen binnen Duitsland worden aangeboden.

Verzending van vissen

De verzending van vissen vindt pas plaats na bevestiging van de leverdatum door u als ontvanger. U dient bij levering thuis te zijn om de vissen in ontvangst te nemen. Indien niemand aanwezig is, worden de vissen tegen betaling van €39 retour gezonden. De verzending van vissen duurt 24 uur.

Verzendkosten (inclusief btw)

Leveringen binnen Nederland: de verzendkosten bedragen €6,50 incl. btw. Vanaf een bestelwaarde van €100,00 leveren wij gratis. 

Levertijden

Voor zover bij het betreffende aanbod geen andere termijn wordt vermeld, vindt de levering van goederen binnen Nederland en Belgie plaats binnen 1-3 dagen (bij vooruitbetaling na ontvangst van uw betalingsopdracht). Houd er rekening mee dat er geen levering plaatsvindt op zon- en feestdagen. Heeft u artikelen met verschillende levertijden besteld, dan verzenden wij de goederen in één gezamenlijke zending, tenzij wij met u afwijkende afspraken hebben gemaakt. De levertijd wordt in dit geval bepaald door het artikel met de langste levertijd dat u besteld heeft.

Bij zelfafhaling informeren wij u per e-mail over de beschikbaarheid van de goederen en de afhaalmogelijkheden. In dit geval worden geen verzendkosten berekend.

koi teichzubehör

Problemen met de levering

Mocht u een keer problemen hebben met de levering, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij zullen het probleem onderzoeken en in noodgevallen direct voor vervanging zorgen. Neem in zulke gevallen alstublieft contact op met onze klantenservice.

Geen trackingnummer ontvangen

In de regel ontvangt u altijd een trackingnummer van ons. Bovendien is dit, indien u een klantenaccount heeft, daar ook terug te vinden.