Contact met KOI PARADISE

Heeft u een vraag, wilt u iets bestellen of bent u op zoek naar deskundig advies over koi, vijvers en aquaria? Maak dan gebruik van ons contactformulier of de onderstaande contactgegevens. We horen graag van u!

    FAQ

    Veelgestelde vragen

    Hier vindt u het antwoord. Als dat niet het geval is, neem dan contact met ons op.

    Wat kan ik doen als mijn product niet aankomt?

    Neem contact op met onze klantenservice, die u graag informatie over uw bestelling verstrekt. Gebruik hiervoor ons contactformulier of stuur ons een e-mail.

    Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 16.30 uur.

    Waar vind ik de factuur?

    Deze wordt u toegestuurd zodra wij uw bestelling hebben verwerkt. Dit kan even duren en gebeurt dus niet direct na het plaatsen van de bestelling.

    Als u vooraf betaalt, vindt u de bankgegevens in de orderbevestiging.

    Ik wil een product retourneren

    U kunt de producten binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen naar ons terugsturen. Vul ons herroepingsformulier in en stuur dit naar nl@koiparadise.com

    Wij staan graag tot uw beschikking voor vragen

    Zo kunt u ons bereiken!

    Als u vragen heeft of hulp nodig heeft, kunt u ons altijd bellen of een e-mail sturen. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 16.30 uur.

    E-mail: nl@koiparadise.com

    Adres magazijnverkoop / Winkel Duitsland:

    KOI PARADISE / KENJI KOI

    Klinkerweg 15, 46446 Emmerich